Måndag,Tisdag,Onsdag

Jaha, Jaa men jag ska till skolan snart.. Men jag kan berätta vad jag har gjort igår och i måndags :)

Måndag: Kom hem efter skolan sen så åkte jag och Joss till uppsala.. Jag köpte en kalender och ett busskort.. Efter som att mitt var slut. Men sen så kom vi hem och Josefin skulle helt plötligt hem. Men men Kalle kom och vi skulle göra min dator snabbare.. Men jag hade ingen skiva eller nått. Men sen så åt vi tårta eftersom erik hade fyllt år.

Tisdag: Jag åkte hem efter skolan och gjorde typ inget. Sen så kom Kalle. Vi åt mackor eller jag åt mackor och sen så mublerade jag omm mitt rum :) Det är typ spegelvänt nu. Men det blev ganska fint! Men sen så åt vi upp tårtan som fanns kvar och gick hem till kalle. Sen så gick jag hem och sov.

Idag ska jag rida. Och kanske göra nått annat.. Justja vi gkorde matteläxan igår också.. Men jag orkarninte lämna in den idag.. Men nu ska jag platta håret, sätta på mej strumpor och borsta tänderna. Sen är jag klar! :)

Din åsikt
Postat av: Johanna

kommer till skolan imorrn<3

2008-09-03 @ 12:27:42
URL: http://pussarochkramar.blogg.se/
Postat av: Johanna

tacktack :)

2008-09-03 @ 19:09:27
URL: http://pussarochkramar.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0