Glamorous.

Jag jag har precis ridit. Eller nej kanske inte men jag har i alla fall ridit :)
Det gick bra om det är nån som vill veta. Nu är jag hungrig och väntar på att mamma ska komma hem och laga mat. Men jag vet ändå inte om jag har så stor lust att äta, Det gär ju så himla ont i munnen :(
För er som inte vet så sitter mina tänder fel så varje gång jag biter ihop så biter jag mej i tandköttet och tandköttet är nu uppsvullet och söndertuggat. :(  Tandläkarn sa försök att inte bita ihop så mycket mrn hur hade han tänkte att jag skulle äta då?

Jag var i skolan idag också. Det var väll Ok. Men nu ska jag fixa mina naglar!

Puss

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0