:(!

Skolan idag var piss.. Jag hatar idrott jag hatar christer och jag hatar fotboll :(
Jag är trött på allting och jag hatar sanningen. Nu är jag på dåligt humör för jag hatar att gråta ensam.

Efters skolan var jag med Kalle:), vi har kollat på säg att du älskar mej jag har redan sett den.. Men jag ville se den igen. för jag hade glömt bort en del.. men den är ändå inte så bra tycker jag. Nu ska jag sova, Godnatt 







Din åsikt
Postat av: agnes

Haha men det var kul det vi snackade om på fotbollen xD Allt från "dom är 7 friska personer" och till "Christer skulle ju vara vår målvakt"

2008-09-05 @ 07:03:37
URL: http://achtungagnes.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0