You know

Nu har jag duschat, Ätit och pluggat..

Men hur mycket jag än läser.. och hur mycket jag än tänker att jag ska läsa.. så kommer det inte in i huvet..
För jag bara tänker på annat..

Hur ska jag klara denna vecka?

Aja, nu äter jag i alla fall Grekisk vanilj Youghurt :) Love it ; )

a en bra fortsatt trevlig kväll <3



Din åsikt
Postat av: agnes

ett tips om du tycker att det är svårt att läsa in till prov; be typ din mamma eller en kompis att göra frågor (ett litet miniprov) så kan du skriva ner det du kan liksom. Och om du märker "shit, jag kan inte det här" behöver du bara öva på det som du tycker gick mindre bra =)

2008-05-30 @ 07:17:17
URL: http://achtungagnes.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0