Lycka till Emma och Johanna !

There you go..

Yeah, Söndag idag.. Sovit bättre inatt än förra natten..
Men men har ju som sagt vart på Lan, hela helgen. Tänkte åka hem igår.. men jag ångrade mej och åkte med Jennifer och Viola och duschade lite och så.. sen åkte vi tillbax, Och jag och Jenni´fer var så trötta på att det såg så skabigt ut överallt.. typ massa Gorbys förpackningar och en massa disk överallt.. och det var massa chips på golvet oxå..
Så vi började städa.. och diska all disk, det var över 30 tallrickar.. Haha men Viola kom och hjälpte oss så det gick snabt ! :)

Imorse vaknade jag kl.09.30 typ.. och har som sagt sovit mkt bättre inatt än förra natten !
Men men, jag och Jennifer har ridit oxå.. Det gick bra för henne. Men nu har vi ätit pannkakor och sitter här och lyssnar på Pink - Love song
Är en mycket fin låt tycker jag "I´ve never written a love song that didn't end with tears" typ..

Det är mycket fint väder idag :)
Men vi får se vad jag gör resten av dagen.. Jag är verkligen jätte trött och ska nog ta ett långt bad sen.. Haha,
Hare bra :)

None



Föresten, Emma och Johanna ska ju på Cheerdance audition idag.. Och Lycka till !
Först så trodde jag att ni skulle stå på matcher och heja om ni kom vidare men.. sen förklarade Jennifer för mej att "Cheerdance" och Cheerleading" inte var samma sak.. Men i alla fall
Bring it on !


Din åsikt
Postat av: Johanna

Haha tack så himla mycket jag har haft auditionen redan och det var kul!

2008-05-25 @ 17:33:01
URL: http://pussarochkramar.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0