Test 1


5 saker på min "Att göra" lista imorgon :

1. Rida?
2. Uppdatera bloggen !
3. städa rummet
4. Köpa kläder..
5. ha kul !

5 dåliga egenskaper :
1. Blyg..
2. förväntar mej att allting ska vara perfekt..
3. Klagar lite för mycket kanske..
4. Har lätt att tyka illa om andra..
5. Har jätte svårt att säga Nej..

5 bra egenskaper :
1. Att inte gå runt och tråka.. 
2. Generös (a)
3. Bra på att rida? öh, vet inte.. 
4. Skryter inte..
5. Gör alltid mitt bästa..

5 sanningar :
1. Jag skäms lite över att jag rider..
2. Skulle inte överleva utan Mobil lr Ipod..
3. jag är rädd att förlora folk.
4. Mitt rum är jätte stökit..
5. min mamma sköter min fisk ..

5 platser där jag har bott :
1. Säva
2. salnecke

Jag utmanar alla som läst igenom testet.. :P

Din åsikt
Postat av: Jennifer

Tare lungt Elin! Så många dåliga sanningar om dej har vi inte ;) Jag tycker inte att du är blyg och så svårt att säga nej har du väll inte! ;) Men det är klart de tär inget jag kan bestämma över! :P Aja släng in ett nytt inlägg nu!

2008-05-31 @ 17:47:49
URL: http://jenfaz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hurru! Skriv ett nytt inlägg och logga in på msn om du sitter vid datan nu ;) Älskar dej! (K)

2008-06-01 @ 10:31:43
URL: http://jenfaz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ajaa.. HAre bra ska iväg och abda nu! Puss pårej! <3 Älskar dej ! Vi ses !<3

2008-06-01 @ 10:57:44
URL: http://jenfaz.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0