Survivor..

Hej, nu är jag hemma igen.. Efter en natt i Östhammar..
Vi åkte dit mycket tidigt igår morse.. men när vi väl kom dit runt åtta så gick jag och la mej och sov till efter tio i nderas soffa.. haha men skönt var det!
Aja efter det så åt jag frukost och sen åkte vi till en liten affär med så mycket fint och billigt.. Haha men i alla fall så köpte jag ett par söta rosa skor, lite hårgrejs och lite annat smått..
Sen typ solade jag lite och så bestämde vi oss för att åka till brandstationen eller vi gick dit men vi ville ut och åka brandbil.. hehe så det gjorde vi, vi åkte runt lite i östhammar..

Efter det så åkte vi hem till Tobbe och Mickan..
Men det blev inte så länge.. så vi åkte hem igen och jag solade lite till.. och jag vet att jag inte gillar och sola.. men vad gör man när det är fint väder och man har jätte tråkit..? Aja men det var väll OK eftersom jag lyssnade på bra musik samtidigt..
Men sen så kom Tobbe och William till oss och vi hoppade lite studsmatta med William, han är för söt.
Och så köpte vi glass på sibylla..
Sen åkte dom hem Och vi grillade lute och jag städade på Ebbas rum..

Sen kollade jag, Ebba och Rasmus på film.. den var ganska läskig.. eller i alla fall äcklig!
Sen så har jag träffat lilla Aaron oxå.. Fast han bara låg och sov..

Aja.. jag måste eller ska i alla fall rida nu.. annars har jag väll inte spec kul.. aja

Hare bra Puss

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0