Should i give up ?

Godmorgon.
Nu är jag uppe sådär tidigt.. men igentligen vaknade jag kl.07.00.. Men jag somnade om och gick upp 08.00 :)
och nu sitter jag här..

Men men igår efter jag skrivit mitt inlägg så ringde jag Josefin och hon skulle komma hit så jag gik och mötte henne.. Aa, vi ska inte säga så mycket mer om det..
Men sen så kom vi hem hit och jaa.. bytte om sen gick eler nää vi cykla ner till tinag.. men det var ingen rolig där än så vi köpte glass och satt oss vid ån och åt up den :)
Sen cyklade vi tillbax till tingan.. och jag skrattade så att jag  fick så ont i magen..
Haha.. det var kul, Men sen så kom ännu fler personer.. Och det var oxå kul !
Men sen kom Josefin på att hon ville bada så vi gick hem till Emma o Jojjo och hämtade underkläder så hon hade nått och ha efter ; )
Men sen gick vi till ån och Joss hoppa i vattnet. Hon hoppa från bron oxå :)

Annars så kom jag och Josefiin hem runt.. halv elva kanske.. Då tog vi oss en varsin kopp té och sen gick vi o la oss..
Josefin sover än men jag ska väcka henne om 20 min. För hon o jag ska åka in till stan och Josefin ska köpa skor, sen så ska hon ill västerås och jag ska väll hem dåra och så..
Annars så har jag inga planer för resten av helgen.. =/

=)

Din åsikt
Postat av: Jennifer

Nämen va mysigt och bada det lät riktigt kul ju :) Du få ha en sån trevlig helg! Pusspuss

2008-05-10 @ 11:30:20
URL: http://Jenfaz.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0