Operation dagsverke..

Operation dagsverke idag då..
Visste inte riktigt vad jag skulle hitta på igår men på kvällen sa mamma att jag kunde vara hemma och typ dammsuga poolen.. Så hon visade mej hur man gjorde o så..
Sen så ringde jag Jennifer minst tre gånger igår.. men hon svarade alldrig..
Men imorse så ringde hon upp och så kom vi på att hon skulle komma hit så hon tar en buss som går 08.02 från örsundsbro och kommer hit och dammsuger poolen med mej :)

Och så kanske vi tar oss ett dopp.. aja vi får se.

Föresten så är mina exem på händerna mycket bättre och dom syns knappt längre..

Aja.. nu ska jag ringa mamma och sen ska jag klippa naglarna ; )

Hare bra !


Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0