Money..

Hej hej,

Fredag idag..

Men igår så åkte jag Och Josefin in till stan och skulle kolla efter lite avslutningskläder till mej, Så vi gick in på Holmlunds och tog åt oss en massa plagg som vi gick in och prövade.. Jag hade tänkt och köpa en klänning men jag fastnade för ett litet sött vitt linne för 300:-
sen så fanns det ett par jätte snygga byxor som gick ner över knäna som kostade 900:- vi får se om jag köper dom sen eller inte.. för jag hade inte råd igår..
Efter stan så skulle vi sälja program på Sirius-Enköping. Det gick bra vi åt lite mackor och kollade på roliga folk :)

Idag så var det skola först då, Typ halvbra lektioner. Men jag tyckte att det gick bra med min franska redovisning i alla fall ! =P Vi körde oxå brännboll sista lektionen ist. för NO.
efter det så tog jag bussen hem, sen cyklade jag till Evert och red en svängs. Nu är jag hemma och funderar på att cykla ner till mamma och kolla när hon rider.. vi får väll se. Men först så ska jag göra några test xD


Din åsikt
Postat av: agnes

Du var asduktig på franskan =D

2008-05-30 @ 18:11:48
URL: http://achtungagnes.blogg.se/
Postat av: Johanna

nån försöker visst titta in i provhytten där bak xD

2008-05-30 @ 21:44:39
URL: http://pussarochkramar.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0