Mååndag.

Hejsan
Ingen uppdatering igår.. jag vet, Men jag kunde inte logga in på publishme.. =/
Men men.. Grönan igår, Kulkul ! Jag åkte faktiskt tilt.. Haha jag sa ingenitg det ända jag koncentrerade mej på var att andas.. Så jävla rädd var jag !
Men det gick bra :) Jag mådde lite illa på slutet av dagen.. Jag kom hem runt tio och så åt jag lite Mat och la mej runt halv 11 typ..

Men ny dag dag och vi hade utepedagogok på förmiddan, Jag var jätte trött.. så det var inte så kul.. Men men, vi hade lite lunch och det var pyttipanna, Jag som var hungrig !
Aja..
Åkte buss hem till Josefin och vi åt lite mackor och skrattade åt dumma frågor som skickats in till tidningar.. Haha.
Sen kollade vi lite på film och sen så kom vi på att Vi skulle våffla mitt hår.. så nu har jag neger hår.. Haha men det är Snyggt ! 

Hare bra ; ) 

None

Din åsikt
Postat av: agnes

UPPDATERA =D

2008-05-21 @ 17:17:25
URL: http://achtungagnes.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0