Lördag..

Hej allihopa..

Igår blev det inte heller nått inlägg.. det känns som om jag skriver inlägg varannan dag.. men det är väll ganska bra ändå.. fast när jag väl skriver så brukar jag lägga in kanske två inlägg... aja, jag skulle vilja lägga in minst ett inlägg varje dag.. Fast asså jag har inte tid. Det är så mycket annat som jag måste hinna med.


Aja, Igår var det tjejmiddag dom flesta kompisarna var där men oxå folk jag aldrig sett förut.. Ingen jag lärde känna då men.. Det var väll lite kul ; ) Sen så red jag  oxå igår. Och idag ska jag hoppa kl.18.00.

Och så var jag med Joss. OCh sen åkte jag till emma och Johanna, där var oxå Jennifer och Viola =)

Vi typ lockade håret på mej och sminkade oss osv..

Sen så spelade vi kort och det blev lite tjafs.. asså inte så att vi blev sura på varann men alla hade sina åsikter och vem som droppade eller vem som bluffade.. Fast jag tycker ändå att det var kul ! Det var ju som sagt inte så att vi blev arga och typ.. gick därifrån..


Men ibland är det svårt att prata när man är så många.. för det är alltid nått som man börjar diskutera om och då vill alla säga sin sak.. och då brukar det bli så att jag aldrig hinner säga min sak för alla bara hinner före.

Aja.. sen har jag oxå tänkt på en sak.. att om man sitter och kollar på typ.. The voice som jag gör nu så blir jag i alla fall gladare om det kommer en gammal bra låt som.. Love is gone - David Guetta elr My love - Justin Timberlake.. än om det kommer en ny bra låt som.. kanske Shawty get loose - Lil mama.


Tack för mig ; )


Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0