Lång eller kort eller smal eller tjock..?

MÅNDAG..

Jag trodde på allvar att jag aldrig skulle komma till skolan imorse.. fick till och med springa till bussen för att ens hinna på den.. Så jävla trött var jag.. Men jag brukar bli det efter lov såhär.
Men i alla fall så kom jag i väg till skolan.. Typ.. Mentorstid,Franska och lite annat..

Efter skola åkte jag hem till Josefin och åt det gamla vanliga .. Haha det är Josefins egna recept, tror jag.. Jag kommer inte riktigt ihåg men i alla fall..
Sen så red jag .. Prövade ett nytt träns på Evert. Det passade perfekt ! Men han blir ju väldigt svettig nu när det är så varmt ute..

Me efter det så ringde jag pappa, Och han fick komma och hämta mej..
När jag kom hem åt jag lite mat och satt mej vid datan.. nu är jag här.

Lyssnar nu på Säkert - Sanningsdan En väldigt bra låt tycker jag !
Jag ggillar nästan all musik.. om jag tänker efter så är det inte mycket jag inte kan lyssna på.. det är väll klart att jag inte lyssnar på allt men.. jaa..

Hare bra !

Din åsikt
Postat av: Emil

Jag gillar också typ allt. Inte hård rock dock ;D

2008-05-05 @ 19:19:06
URL: http://eliassson.blogg.se
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-05-05 @ 19:21:03
URL: http://sohaa.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0