Ladies lets go !

Nya inlägget börjar här :

Jaa såå.. torsdag idag.. Dom senaste dagarna har vart lite jobbiga.. men det börjar ge sej. Och det är lite bättre redan :)
Men men i alla fall så var det "Beta - Dag" Idag i skolan och jag Lanade.. =P
Är kanske inte så bra.. men aja.. Vi körde cs i alla fall :)
Efter skolan så åkte jag som vanligt då buss hem och Josefin fäljde med mej hem, Vi pratade lite, åt äggmacka och Spelade ett tv - spel "Chrash bandicot " Typ.. Men det är i alla fall fett kul.. !

Sen så skulle jag iväg till skolan för vi skulle ha klassfest.. det var väll okej :)

Men jag är i alla fall hemma nu.. och Har laddat ner en massa låtar.. typ.. Håkan hellström..
Och ganska mycket annat !

Vissa dagar i mitt liv skulle jag vilja sudda ut och bara glömma för minnerna från dom dagarna får mej och må dåligt.. mycket dåligt.. Och jag kan börja gråta bara jag tänker på dom dagarna..
Det handlar nu inte om att nån dött för även om jag suddade ut dagen då den personen dog så skulle den väll dö dagen efter eller nått..
Men nu handlar det om att folk sårar.. och om jag suddade ut den dagen och fortsatte som vanligt dagen efter, skulle allt vara bra då?
Det känns som om att alla är ledsna nu.. eller som att ingen mår bra.. och det känns som om allt har med Killar och göra.. men det kanske är i-Lands problem.. Man blir ledsen om någon säger nått bara.. vissa kan börja gråta för ingenting.. Och andra gråter knappt..  jag gråter ganska ofta.. men jag vet inte om jag bara blir sårad lätt och tar åt mej mycket eller om det är så att jag gråter för ingenting.. det kan ju bero på oxå..
men ibland så tror jag att dom som sårara andra igentligen inte mår så bra själva.. fast man kan ju såra även fast att man inte vet det eller så sårar man folk med flit..

Hare bra Puss


Din åsikt
Postat av: Elin

Tack så mycket!

2008-05-16 @ 10:07:56
URL: http://www.elinbrodenblogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0