Jävla Granne..

Aja.. OKej..
Vi skriver väll lite mer här :)
Skola som sagt idag då..
Det var väll OK.. eller inte spec kul. Men jag menar jag är ju inte mobbat elr så.. så så hemskt är det ju inte.
Fast det är ju ändå inte spec kul.

Sen tog jag bussen hem och när jag var på väg hem från där jag går av bussen så brukar jag alltid gena över min grannes trädgård.. men grejjen är den att en annan granne som jag då inte gillar.. men här nämner vi inga namn på honom.. jag kan bara säga att alla har vi våra smeknamn på honom och vissa tror att han är bög.. aja inget fel på det.. men han är bara tjock som en stor valross.. Hah.. aja. men han har planterat sit jävla land precis utanför vår häck så nu kommer jag inte up den vägen.. lr jo.. jag har alltid trampat upp hans jävla land men.. nu är det bara det att han har spritt ut en massa ko skit över hela landet.. och hur kul är det med illaliktande skor? Neej inte kul !

Usch.. äckel !

Nu får jag ta en jätte lång omväg för att komma hem och gå ut fem minuter tidigare på morgonen för att hinna till bussen.

=(

Din åsikt
Postat av: Emma

Sv: Tack! :'D

2008-05-07 @ 16:34:27
URL: http://idjut.blogg.se
Postat av: Johanna

Haha nice koskit på skorna det skullle vara nått xD
älskar deej

2008-05-07 @ 18:20:31
URL: http://ww.dance2008.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0