It's never to late..

Måndag.

Idag har jag gått i skolan..
Finns det nått mer att säga om det? Nej.. det gör nog inte det..

Men men.. skolan var OK, Fast nu har jag trååkit ! Har No prov imorn.. det är inte så svårt.. även fast jag inte har pluggat nått.. aja, det löser sej. Annars så fick jag tillbax mitt Engelska prov idag 84/100. Jag är nöjd iallafall !
Nu är jag hemma och lyssnar på Musik :)

Va skulle man göra utan musik?

Här är min lista på några bra låtar :)
*Love song - Pink
*American boy - Estelle
*Den fulaste flickan i världen - Håkan Hellström
*Take a Bow - Rihanna

Lyssna på låtarna om du inte hört dom ! :)

Idag får vi se vad vi hittar på.. kanske blir en till uppdatering.. Vi får väll se :)

<3

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0