I need money..

Jag har kollat på en massa kameror nu..
Gud vad många snygga det finns ! Min har ju nämligen gått sönder så jag tar mammas hela tiden.. Men problemet är bara det att det är i september jag fyller år.. Funderar på att sommarjobba ihop runt 2500:- Och köpa mej en kamera !
Om jag sommarjobbar på Skadeservice så får jag 2500:- I veckan så det är väll bra ! ; )

Jag vill ha Kamera !

Din åsikt
Postat av: Jennifer

Jaah, Asså jag fyller liksom inte heller år förrän i september och jag behöver en ny mobil.. Så , Det skulle va jätteroligt om vi sommarjobbade tillsammans ;) =D

2008-05-18 @ 10:12:12
URL: http://jenfaz.blogg.se/
Postat av: emma

HAHA jag tänkte precis samma sak som jenniferXD hehe så läste jag hennes inlägg;P det varlite kul men ja det skulle va kul om alla vi tre ;D puss puss på dig älsklingsflickan!

2008-05-19 @ 18:53:56

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0