Hooker - Pink

Nu så är det torsdag.. En helt vanlig torsdag igentligen, Men jag ska berätta lite om den här helt vanliga torsdan..

Åkte till skolan som vanligt med bussen, Kom till skolan sen och satt och snacka öite och så.. sen var det Matte sen kollade vi på nån film och efter set så var det klassråd sen Lunch.. Efter lunch No och efter No Hemkunskap, på elevensval dåra.. Vi bakade mockarrutor.. det var väll gott ! :)

Efter skolan tog jag bussen hem till Joss<3 , Vi pratade lite och sen red vi.. efter vi hade ridit så åkte Hon till örsa och Hennes mamma skjussade hem mej ; )
Vi får se om jag åker till henne igen ikväl.. vi brukar ju ha så kul, Men jag ringer henne sen.. Jag har ju prov imorn, Måste plugga !
Fast jag pluggade ingenting till förra provet och det gick jätte bra ! Men men jag kollar väll igenom lite så kanske det går ännu bättre..

Nu måste jag plugga lite, Kommer kasnke ett inlägg senare.. vi får väll se ; )

You ain't nothing but a hooker, Selling your fucking soul

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0