Hallå

Hej hej bloggen..
Joo helgen har vart bra !
Igår åkte jag först till stan eller enköping.. räknas de som "stan"? Aja men dit åkte jag med Josefin och hennes mamma o Lillasyster.
där så handlade vi lite mat, Kollade på skor, gick in på apoteket, köpte ost och lite så..
Men efter det så åkte vi hem och varken jag eller Josefin hade ätit frukost.. så vi var jätte hungriga..
Så efter vi ätit så släppte vi ut hästarna i sommarhagen. Sen så solade vi och det var jätte varmt ! Men lite brun blev man allt :) Efter det så sprutade vi på varandra med högtryckstvätten.. =P

Efter det så skulle dom på släktträff och jag fick följa med :) Meen det var nog bara en person som pratde med mej där av dom jag knappt kände.. haha jag kände mej utstirrad.
Men kul hade vi, i alla fall jag och Josefin vi satt och skratta åt alla skumma personer som var där..
Och så gick vi till Lekparken och gungade  och typ körde linbana..
Sen åkte vi hem och kom hit till björnomme runt.. 21.00 kanske..

Snart kommer lite bilder :)

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0