Fredag

Fredag , Gick i skolan som vanligt på dagen.. Hade för det mesta ont i magen.. =/
Men det gick över efter en alvedon och då blev jag glad!
Aja, efter skolan så åkte jag bussen hem till mamma med Josefiin, Vi skulle hämta datorer och så..
medans vi var där så åt vi mackor och hoppade lite studsmatta.. Sen komm pappa och hämtade upp oss., Efter det tänkte vi gå ner till ica men vi kom på efter typ tre meter att vi aldrig skulle orka med vå tunga väskor så vi fick istället skjuss av pappa..
Vi köpte lite nudlar och annat på ica sen så gick vi till Emma och Johanna Men vi orkade knappt det heller, Gud så ont vi hade i axlar och armar sen.. Haha

Men där åt vi lite mackor och så.. sen så skjutsade deras mamma oss till hjälsta eftersom vi skulle på lan här.. :)
Så nu är vi här.. jag och Jossan har kollat på Juno och ätit nudlar.. ett litet skrattanfall har jag oxå fått.. Haha
Nu kollar Josefiin på "Som man bäddar" Och jag kollar lite på bloggen..

Hare bra !


Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0