Don't tell me you are sorry, Casue your not.

Hejsan..
Nu är det tidig tisdags kväll.. Jag har nästan hunnit med mkt idag.. var imorse oxå väldigt trött även fast jag gick upp en timme senare..
Men men  jag kom ju hem runt halv tre från skolan & då åt jag lite tårta eftersom både Farfar och Pappa fyllt år =)
Det var väll gott : )

Men efter det så skulle farfar hem och då skjussade han mej till Josefins farmor där hon satt och spelade ett tråkit dataspel på hennes farmors data xD Haha, Men vi stannade inte där så länge.. vi satt oss på josefins cykel och cyklade hem till Josefin. Asså hon bor tip bara kanske 1 km från sin farmor.. lr nått.. Men när vi kom hem så trodde jag att min mage skulle dö avv alla skrattanfall jag fick på vägen..
Haha.. Josefin sattoch berättade lite saker..
Aja, efter det så åt vi kvällsmat. Det var korvstråganoff med Ris..
Efter det så åkte fick jag skjuss hem.
Nu är jag hemma..

Sitter nu vid datan och lyssnar på musik..
Varonica Maggio - Måndagsbarn.
Men andra bra låtar är..
Rihanna - Take a bow
                 &
Säkert - Sanningsdan

NU ska jag nog byta design.. Hare bra.

Din åsikt
Postat av: agnes

Hah. Älska odm låtarna _D

'ursäkta stavfel, men palla

2008-05-06 @ 19:26:55
URL: http://achtungagnes.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0