Bebot.

Fredag idag.. jaa.. vad ska man säga.. Jaa skola idag då. Som vanligt, Dagen var väll inte den bästa jag vart med om..
Den kände mycket längre en var den var.. och äcklig mat var det. Men men.. JAg och Jennifer köpte i alla fall en plopp och delade på.. det var väll kul :)

Sen kom jag hem till Mamma och skulle cykla hem en cykel.. till pappa. Det var väll inte så kul eftersom jag inte hade nån musik och lyssna på..
Men sen kom jag hem och hittade min bärbara dator som vart borta ett tag.. Men det var bra i alla fall :) Så jag fixade lite på den.. men nu sitter jag här igen vid pappas data eftersom att det är mycket bättre ljud på den.

Men jag har precis lyssnat på bebot - Black eyed peas. OCh nått jag älskar är att lyssna på sånna gamla låtar för då får man så många "Flashbaks" eller vad mans ska säga?
Och ibland så saknar jag gamla tider som i höstas.. det var nog en av dom bästa tiderna tror jag..? i alla fall oktober-november-december och typ lite januari.. även fast det inte var höst riktigt.. Men aa..
Det kändes så problemlöst då.. fast jag tror inte att jag hade mindre problem än vad jag har nu.. men då kändes allt så mycket enklare. Det var mycket enklare..

Sen så kommer den här helgen vara den sämsta på länge.. tror jag..

Aja. Hare bra :)


Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0