Agnes test :)

Tre namn du går under:
1)Elin
2) Eliin
3) Lill - Elin

Tre saker du har på dig (just nu):
1) Svarta puma mjukisar :)
2) Rött/Rosa linne som det står kärlek på :)
3) Grå kofta typ fån JC..

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1)Take a bow
2) Sanningsdan
3) Gold digger..

Tre sanningar om dig:
1) jag är blyg
2) Jag är jätte rädd att förlora folk jag älskar.
3)  Jag har fobi mot ormar och är jätte rädd för att bli överkörd..

Tre av dina intressen:
1) Kompisar
2) Kärlek..
3) Hästen

Tre saker du verkligen vill ha:
1) System kamera
2) Ny digital kamera
3) Typ få mvg i alla ämnen.. =P

Jag utmanar; Alla som vill :)

Din åsikt
Postat av: agnes

Haha mitt test ;] xD Vi ses, imrron är det klassfest :D :D

2008-05-14 @ 14:47:09
URL: http://achtunagnes.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0