You know how to keep me smiling :)

OKej, Okej det blir väll ett inlägg här..

I helgen har jag blivit lite brun i alla fall :) Mest på ryggen dårå.. Men men i fredags så vaknade Jennifer upp vid min sida ;) Sen så var jag tvungen och cykla iväg till Joss för vi skulle till strömsholm :)
Och dit åkte vi, Vi fikade lite på vägen. Sen kom vi fram och jaa.. Kollade på terrängen osv. Varmt var det, och jag fick en glass av Madde, sen så köpte jag ett par sporrar :)

I Lördags så trodde jag att jag skulle till strömsholm igen, men mamma var tvungen att jobba.. =/ Men men, Var med Josefiin och Kalle ist. Vi badade och solade hemma hos mej, Sen så åkte vi till alsta och där var några kompiisar ;P
Sen så åkte vi hem till kalle och kollade på Honey. Sen så cyklade jag och Jossan hem till henne och sov.. typ :)

Idag så vaknade jag typ kl.10.00 av att Jennifer ringde mej. Och jag vill säga tack till dej Jennifer för det<3, Hehe annars vet jag inte hur länge jag hade sovit. Men i alla fall så red jag och Josefin "säva runt" Sen så kom vi hem till henne och åt nudlar och sen så gick vi ut med hundarna "säva runt"
Sen så kom vi hem till henne och typ tog det lugnt :) Sen så kom Pappa och hämtade mej, nu är jag hemma och ska äta mat snart :)


Älskar er vänner<3


Din åsikt
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Jo det har den varit :) Tack Tack =)

2008-06-08 @ 20:32:39
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Johanna

Honey är bäst juh!!

älskar dej (OL) <3<3

2008-06-09 @ 22:36:17
URL: http://pussarochkramar.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0