Torsdaag idaag..

Hello everybody :)

Jag skrev då ingenting igår men.. nu kommer ett inlägg istället.
Igår så var jag det största delen av dagen med Kalle, Josefin och magnus. Men på kvällen så skulle jag och Josefin rida.
Så det gjorde vi vi hoppade och red ut :) Vi var tillbax i säva runt halv tio och då åkte vi hem till Josefin och duscha, Sen så cyklade vi hem till Kalle och så kom magnus, Vi kollade på "Tha Ruins" och typ var ute till kl.02.00
Sen så cyklade jag och josefin hem efter ett litet stopp utanför mitt hus, så vi kom hem runt 03.00.. Josefin kollade på en film och jag somnade..

Imorse så vaknade jag kl.09.00 men jag låg i sängen tills 09.40.. Då gick vi upp och kollade på supernanny och typ åt frukost.. Klockan är nu 11.35, jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag men.. Det blir säkert en bra dag, ska sova hemma inatt är det nog tänkt..

Josefin ligger och sover nu, jag väcker henne typ 12.00 tror jag :)
Jag ska mixa lite med designen, och läsa andras bloggar nu.. Kommer kanske fleera inlägg sen..

Älskar dej Jennifer <3

Din åsikt
Postat av: Jennifer

Nej vad gullig du är! Love ya too babe! ;) <3

2008-06-19 @ 11:54:37
URL: http://jenfaz.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0