teest

Godmorgon, här kommer ett test.

Tio första:
Första bästa kompis:
Typ, Johanna :)
Första bil: Har aldrig haft nån..
Första kärlek: Första riktiga, Typ Kalle
Första husdjur: Hund, Friida
Första semester: Kreta
Första jobb: Har aldrig jobbat..
Första köpta skiva: kanske, destinys child?
Första riktiga kyss: Kalle
Första piercing: örat typ vid 8 år.
Första konsert: Darin.. :P

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Dricker inte..
Sista bilfärd: Hem från stallet
Sista filmen du såg: Runaway bride
Sista bubbelbadet: typ.. fyra veckor sen typ..
Sista spelade cd: Gyllene tider..
Sista gången du grät: Igår..
Sista måltiden: Frukost

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Neej
Blivit arresterad? Neej
Blivit kär vid första ögonkastet? Aa
Varit på tv? Kommer inte ihåg..
Fått ditt hjärta krossat? Jaarå..
Sagt att du älskar någon utan att mena det? det kommer jag inte ihåg i så fall..
Haft ett one night stand? Neej
Busringt till nån? Hahha, Aa

Sju saker du har på dig:
1. Linne
2. Bh
3. trosor
4. hårsnodd..
Nått mer har jag inte..

Fyra personer du kan berätta allt för:
Josefin
Jennifer
Johanna
Emma




Tre val:
Svart eller vit? svart
Sommar eller vinter? Sommar !
Choklad eller chips? choklad =P

Två saker att göra innan du dör:
1. Bli rik
2. Få barn?

En sak du ångrar:
Inget som jag vill ta upp här..

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0