Snart sommarlov :)

Har nyss städat mitt skåp från en massa papper.. Men men nu är jag klar.. Och jag hittade en dator här så jag satt mej vi den, Efter skolan idag så ska jag till stan.
Ska nog köpa några örhängen.. har så dåligt med det. Men det är ju bara det att jag glömde mina pengar hemma.. Aja, jag får väll åka hem efter skolan och hämta dom innan vi åker.

Imorgon är det skolavslutning. Jag vet inte om jag längtar mest till att bli ledig eller att bara få använda mina kläder.. Aja.

Nu känns det som om att jag är så stressad hela tiden.. jag hinner aldrig med nått. Men det blír nog bättre nu på sommarlovet, Hoppas jag!

Det är bara klass A uppe i beta nu, alla andra har idrott..

Men men, ni får ha det så bra jag ska nog kolla vad Jennifer gör nu <3

Puss


Din åsikt
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

jag tycker också det verkar roligt:P gå in på sidan å kolla för det finns sjukt många olika, sen får man lite försmak hur dom låter då man kan lyssna på dom från datorn;P

2008-06-10 @ 10:51:44
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: glitterandbling

svar: tack detsamma! :D

2008-06-10 @ 16:50:47
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0