Ny dag, nyt inlägg

Godmorgon

Imorse så vaknade jag av att Erik sa något till pappa.. och då kolladejag på klockan, 09.30 var den..
Så jag studsade upp ur sängen och satte på mej kläder.. Ville inte riktigt sova så länge.. till 09.00 hade jag räknat med..
Men men, när jag kom upp så fick jag ett glas apelsin Jouice (eller hur det stavas) Av pappa.
Jag kollade sen på Top ten at Ten som ungefär varje morgon när jag är hemma.. Älskar att kolla på det.. Även om det bara är dåliga låtar..

Men idag är det midsommar  Hur ska du fira?

Själv så kommer det Gäster på kvällen och så ska vi väll äta med dom.. Men ikäll så får vi se vad vi hittar på..
Kanske åker till Jossan eller bara är hemma.. Den som lever får se :)

Din åsikt
Postat av: Rebecca

varsegod! det låter trevligt! själv ska jag upp till stugan min och fira med familj, släkt och vänner :) kram

2008-06-20 @ 11:17:30
URL: http://rebeccalikefotboll.blogg.se/
Postat av: Linn

tack detsamma :)

2008-06-20 @ 11:33:24
URL: http://llinn.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0