Melon och Glass

Okej jag vet att jag inte han byta design.. så jag gör väll kanske det imorn.. vet inte riktigt..

Men iag så började dagen med att jag vaknade runt nio, och då gick jag upp och åt frukost.
Sen så åkte jag och Jocke in till ica maxi och köpte mat :) Så jag fick oxå bestämma efterrätt, så det blev melon och glass!
Men men sen åktee vi och hämtade Ebba och Rasmus i Gottsunda.. Sen kom jag hem och Jocke skjussade mej till Josefin och hon o jag var ute och red :)
Sen så åkte jag hem och då var Jennifer hemma hos mej =D
Vi kollade på en film och åt middag :)

Nu har vi kollat på fotbollen, synd att spanien gjorde det där sista målet..

Nu ska jag äta glass och melon:)

Hare bra Puss

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0