If i'm happy

Hej allihopa..

En uppdatering nu då, Ingen sen i söndags Jag vet.. Men jag kan berätta lite snabt vaed jag gjort i veckan:

Måndags: Jag och Kalle följde med Josefin in till akuten, för hon hade ont i ryggen.. Och där fick vi sitta en stund, Och vänta på att doktorn skulle komma och så.. Men vi köpte en baugett och lite så..
Efter det gick vi hem och sen så red jag.. efter det så sov jag hos Josefin :)

Tisdags: Viola och Kalle följde med mej och Jennifer in till stan.. vi köpte lite glass och Jennifer och viola köpte lite kläder. Sen åkte jag hem till Kalle och sen åkte jag hem runt 21.00

Onsdags: Josefin hängde på hem och vi badade och så.. sen så red jag på kvällen :)


Idag ska jag på studentfest.. Johanna ska ta studenten. Sen vet jag inte vad jag ska göra.. Kanske kommer ett till inlägg..? Vem vet?

Hare bra Puss

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0