Hur har ni haft det?

Hej hej bloggen :)

Hoppas att alla har haft en trevlig midsommar hittils :)

Jag åkte då till Jossan, Vi fikade hemma hos hennes Farmor med typ en massa goda bullar och kakor,.
Haha gott var det i alla fall :)
Men sen så cyklade jag hem till Kalle och vi typ.. kastade en boll till varandra och så..

Sen så fick vi skjuss hem till mej här och Sabina,Johanna,Jimmy och Sofie kom. Vi åt god mat Grillat kött + Potatis sallad
Sen så hade vi femkamp.. gick ju sådär lagomt bra för mej.. kom delad sista plats med Johanna.. Haha, men det var kul iaf. Jag hade hela ansiktet fullt med mjöl..
Sen var det Efterrätt, Fruktsallad med Banan,Melon och äpple.

Hur har ni haft det? :)


Din åsikt
Postat av: Amina

svar: no problem :)

Ha det bra!

2008-06-20 @ 22:21:26
URL: http://smilyface.blogg.se/
Postat av: Jennifer

åhh det lät ju riktigt kul Elin! Sj har jag faktiskt haft det riktigt kul ja me. Fulla föräldrar och jaa hela alltet. Men du det där om ditt andra inlägg om att du glömmer kolla nån blogg. Precis så äre för mej me! Jga brukar typ alltid glömma sannas :P



Hare bäst puss och kram<3

2008-06-21 @ 10:28:13
URL: http://jenfaz.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0