Greys anatomy

Nu kommer inlägget :)

Jo, så Kalle kom hem till mej och så. Sen så åkte vi hem till han och kollade på två avsnitt av "Myggan" sen så gick vi hem till mej igen och badade i poolen och sen så badade vi bubbelbad:) 
Vi åt kvällsmat och gick hem till honom.. Och typ, städade hans rum.. Sen gick vi hem till mej och jag fick grey's anatomy säsong 2 :)
Jag ska nog kolla på nått avsnitt innan jag går och lägger mej..
Men annars så har vi ätit rabarberpaj oxå.

Jag ska få adobe photoshop oxå :) Jag vet inte riktigt hur man gör men.. Det är ju bara att lära sej. 

Kolla in på Jennifers blogg www.jenfaz.blogg.se, Hon har photoshop.

Hoppas att ni får en fin kväll

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0