Godkväll.. Typ

Tjena..
Klockan är nu 21.15.. Funderar på och ta en promenad om en liten stund.. aja, vi får se :)

Josefin har nu våfflat mitt hår :) Haha, nu är det stort.. Aja det blev i alla fall snyggt :)


Jag har kollat på "Supersize vs Superskinny" Det handlade om en tjock person och en smal då.. båda hade matproblem, Ena åt för mycket och den andra för lite.
Så dom fick byta matvanor.. jag vet inte riktigt i hur lång tid men.. Hon som var tjock och åt för mycket fick vara hungrig hela tiden.. Och hon den smala var alltid mätt.. Men hon lärde sej att äta mer :)
Om det var nån som såg programet så tycker jag att hon som var så smal hade fina ögon.

Nu går jag ut på en promenad, See you.


Din åsikt
Postat av: Rebecca

åååh! jag älskar din blogg! din desing, din header everything! :)

2008-06-19 @ 23:26:18
URL: http://rebeccalikefotboll.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0