Från Johanna

ALLA TJEJER MÅSTE GÖRA DETTA!


Vem ringde dig senast? Josefin
Vad står det i ditt 22 sms och vem är det ifrån? från Josefin "var är ni?"
Kan du gå utan smink? Jarå
Vad brukar folk få för intryck av dig?  Kanske lite blyg för nya människor och så.. men annars snäll hoppas jag :)
Har någon slagit dig riktigt hårt? Inte riktigt hårt.. bara lite
Använder du parfym? Japp :)
Vad kollar du på först hos en kille? Kläderna kanske
Vad är klockan? 13.35
Vilken färg har din mobil? Röd och svart
Vad tänker du göra nu? Umgås med Jennifer
Är du social? Lite blyg i början kanske..
Känner du att du orkar med en fråga till? Jaarå
Vad tänker du när du vaknar?  Beror väll på.. om jag är glad så skuttar jag upp om jag är ledsen vill jag bara försvinna..


Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0