Bebisar..

Jag har nyss tagit ett nytt pass inne på polisstationen, men nu är jag hemma igen..
Jag såg en jätte söt liten bebis som kollade på mej och log elle skrattade och småhoppade lite sen så kollade bebisen på mej hela tiden.. och jag bara log tillbaka.
Jag har blivit så att varenda lite unge som jag ser skulle jag vilja ta med hem.. Jag älskar små barn.
Dom är ju så gulliga, och så fort jag säger det till nån så svarar nästan alla typ "Dom är inte lika gulliga när dom vaknar mitt i natten och börjar skrika" eller "Tänk när du ska byta blöja på dom då"
Som att Jag skulle skaffa en liten egen unge.. Neej det vill jag inte men.. Jag tycker ändå att dom är söta.


William på bild


Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0