Test är ganska roliga :)

gråtit i skolan ? Aa..
haft sex i skolan ? Neej
blivit nerslagen ? Nej
blivit utstängd från ett klassrum ? Neej
skolkat mer än 3 ggr ? Nej
gått ut från en lektion för att träffa en kompis ? Aadå
åkt hem från skolan pga sjukdom ?  Aa, när jag var liten.
åkt hem från skolan pga annan anledning ? Nej
spytt i skolan ? Usch, Nej
fått byxorna nerdragna ? Haha, Nej
puttat någon ? Har jag säkert..
blivit puttad ?  Har jag säkert..
blivit utskrattad ? Vet inte..
blivit förbannad & lämnat klassrummet ? Kanske ledsen och lämnat klassrummet.
slått ner någon ? Haha.. Neej
kallat en lärare för hora ? Neej
kallat en elev för hora ? Neej
slått ner någon under lektionstid ? Nej
missat på fler än 3 prov ? Missat? Missat att plugga så, Jaa
klarat alla prov ? Jaa
gått med blöta kläder i skolan ? Vet inte
haft vattenkrig i skolans område ? Tror inte det
spottat vatten på någon ? Neej..
kommit försent fler än 3 ggr ? Aadå
kommit försent med flit ? Tror faktiskt inte ddet..
smsat under lektionstid ?  Aa
blivigt tagen på bargärning när du smsade ? Aa
ringt till någon under lektionstid ? Aa
svarat på ett samtal under lektionstid ? Aa
kramat någon i skolan ? Haha, Jaa
kysst någon i skolan ? Jaa
glömt nycklen till skåpet ? jag har gjort det med flit :)
glömt dina böcker hemma ? Aa
fått samtal hem för det dåliga ? Neej
fått samtal hem för det bra ? Neej
bitit någon ? Vet inte, på skoj kanske
satt eld på något / någon ? Haha, Neej
gjort inbrott i skolan ? Neej
stuligt något som tillhörde skolan ? Sudd, Linjal, Penna ?
fått ha samtal med en lärare ? Aa
orsakat att alla andra i klassen fått sitta kvar ? Neej :)
saknat skolan under loven ? Nej, Kompisarna kanske men inte själva skolan.
längtat till skolavslutningen ? Aa!


Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0