Jobbtisdag..

Tisdag idag, jag är då väldigt trött gick upp kl.05.00 och åkte till jobbet..

Har sanerat ett helt trapphus som var helt svart på väggarna.. Det hade brunnit. Jobbigt.

Men det blev ett inlägg idag.. trodde inte det men, här är det.

Jag mår väll en aning bättre nu, allt verkar ha fixat sej med sommarjobbet.. men jag saknar fortf. Kalle.

Jag sitter i alla fall nu inne på Ebbas dator här i östhammar.. snart ska jag äta middag men jocke har inte kommit hem än.. och han fixar ju maten så.
Jag skulle vilja ladda upp nån fin bild men.. det finns inga bilder på Ebbas dator. Men jag kanske hittar nån gammal i arkivet sen. :)

Imorn ska jag jobba, Men behöver då bara gå upp kl.06.00.. men jobbar till fyra igen..

Take Care


Din åsikt
Postat av: sanna

Du är ju galen!! Bara gå upp 06.00! :S Ha det bra iaf :)

2008-07-02 @ 21:04:41
URL: http://hatasnigelhatamask.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0