Hemma.

Nu är jag hemma igen..
Har blivit en del brun.. Ni ska få se en del bilder bara jag orkar gå och hämta kameran som ligger i väskan.

Men i veckan har jag inte gjort så mycket mer än att bada&sola.. Men det är väll det man gör om man åker till ett medelhavsland? aja.. Men Cypern var det i alla fall. Den Grekiska sidan i staden Larnaka:)
Hotellet var OK och det var nära till stranden. Ingen havsutsikt dårå.. men det spelar väll inte så stor roll?

Aja. Flygresorna gick oxå bra jag kom hem igår kl.20.00 kanske..
Jag måste bara berätta att vi stog och skulle lämna in väskorna på ett sånt där band vad det nu heter.. Men vi ställde oss i kön en timme innan planet gick, vi var sena eftersom att bussen var sen.. Men vi stog i alla fall i kön i 50 min. Och när vi hade lämnat in väskorna så gick planet om 10 minuter.. Panik. Så vi skyndade oss igenom alla säkerhetskontroller osv. Men planet blev ändå en timme försenat.. Eftersom att 50 andra personer oxå var försenade..

Men jag träffade Kalle igår oxå :)  Och han kommer väll till mej snart..

Men bilder kommer nån gång och en ny design oxå! :)


Din åsikt
Postat av: Jennifer

Låter som en trevlig semster gumman! ;)

2008-07-22 @ 11:18:33
URL: http://jenfaz.blogg.se/
Postat av: Johanna

guud va kul du verkar haft det!! va brun du e !!

kraam <3

2008-07-22 @ 15:33:20
URL: http://pussarochkramar.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0