Grey's

Jag kom precis hem, Har vart hos Kalle vi kollade på typ en film och åt mat typ..

Annars idag så har vi badat hemma hos mej :) Bra dag! :)

Imorn sa mamma att vi skulle åka till östhammar så, jag hänger väll med då.. Kanske kan träffa William och Aaron? Eller bara tråka?
Aja, på söndag tror jag att jag skulle Åka båt med Kalle :)

Nu ska jag kolla på sista avsnittet av Grey's som jag har på datorn, kanske ska köpa nästa säsong ist? Har ju ändå fått min lön på 4000:-

Aja, Godnatt

Din åsikt
Postat av: Emilia

tycker du inte att de e kul i östhammar xD

2008-08-05 @ 01:33:53
URL: http://harspray.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0