Fredag och sånt

Jaa, jag vet att jag inte har uppdeterat senns i tisdags. och idag är det fredag..

Men igår var jag på gröna lund med Josefin och hennes familj :) Det var kul, jag åkte det mesta utom fritt fall..
Och så gick vi spökhuset och det kom en "Mumie" och skrämde mej.. och jag var då inte berredd på det.. Så, så rädd har jag nog inte varit på väldigt väldigt länge..

Josefin har sovit här med mej inatt :) Fast hon sover fortfarande så jag ska nog väcka henne kl.10.00 då kan vi nog kolla på top ten at ten.

Sen vill jag bara säga att jag är väldigt irriterad..

Men jag har lite sommarlov från datorn oxå nu.. men det kommer fler inlägg fast kanske inte lika ofta.. aja, Hare bra! :)


Bild från cypern.

Din åsikt
Postat av: Malin

Aha , låter kul .. ^^ Men jag har tagit hål i uppre övre högra örat .. :) <3

2008-07-25 @ 10:02:03
URL: http://alwayshereforyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter skoj, Fin bild. Men vad är du irriterad över? :/

2008-07-25 @ 11:18:46
Postat av: sanna

Vad är du irriterad över??

2008-07-25 @ 13:38:01
URL: http://hatasnigelhatamask.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0