..

Jag skulle vilja att allt kunde vara bra, Alltid bra..
När man aldrig behöver gråta och känna sej dum eller må dåligt så att man inte vill göra nått.

Alla mår dåligt nån gång

Alla gråter vi nog nån gång ensamma, det är när vi inte har nån stt gråta tillsammans med.

Det skulle vara bra om vi alla kunde gå och lägga sej med ett leende på läpparna varje kväll eller vakna skrattandes istället för gråtandes.

Självmord är ingen lösning det är bara ett sätt att fly, Att släppa alla problem och allt man inte orkar med.
Men man lämnar oxå alla som älskar en. Man gör folk som tycker om en ledsna med flit. Det är själviskt
Men om man inte ser nån annan väg ut så, Your choice.

När jag är ledsen så går jag ut, jag försöker att inte vara ledsen på mitt rum, Det känns bara unket.

Jag hatar när kompisar som man älskar och litar på gör en ledsen, När dom tror att man inte vet vad dom har gjort. Men man vet och man gråter innan man somnar.


Men om man aldrig var ledsen kan man inte vara glad heller.

Jag vet inte riktit vad jag har skrivit om men.. Jag är trött.


Din åsikt
Postat av: Jennifer

Vilken tur att det finns fler människor än jag som tänker likadant :)

2008-08-08 @ 18:28:45
URL: http://jenfaz.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag fattar precis vad du menar..

2008-08-09 @ 11:54:51
URL: http://hatasnigelhatamask.blogg.se/
Postat av: Malin

det var väldigt smart skrivet:) jag håller med dig<3

2008-08-09 @ 20:33:46
URL: http://alwayshereforyou.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0