öhm.. Elin

Åhh, jag blir galen!

Jag har börjat att sagt så dom senaste dagarna.. Har fått det av Ebba, Hon brukar säga så..
Men nu är jag lite galen.. För jag saknar Kalle.

Men den här veckan har jag sovit hos Kalle större delen av.

På tisdag så åkte vi till Josefin hon fyllde 15
Vi firade henne och hennes släkt kom. Hon fick en moppe som hon önskat sej.

På måndag fyllde Kalle 14 så då fira vi han
Av mej fick han ett halsband :)

Och igår så fyllde Kalles pappa år
Jag och Kalle var på bio med Josefin och Lovisa, Det var kul även om filmen inte var så bra som jag hade förväntat mej.
Men sen så åt jag middag hemma hos Kalle.

Jaa. Det var min vecka, Nu sitter jag här hemma och lyssnar på Rise to the occasion.
Och så är jag trött, Snart börjar skolan Jag orkar inte gå upp kl.06.15 varje morgon..

Kram Elin

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0