Ingenting igentligen!

Hääy, Nej jag skoja.. Fett fult. Men Hej :)
Jag lyssnar på bra musik.. Jag lyssnar nästa på all musik.. Det går lixom o lyssna på nästan allt i alla fall..
Aja. Nu lyssnas det på Eminem.. Det får mej å tänka på M&M:s efter en film.. Kommer inte ihåg namnet.
Men det är väll skitsamma.
Jag sov hos Kalle inatt. Igår åkte vi tre på Josefins nya moppe, eller begagnade.. Men ny för henne och dom flesta andra!
Men det är kul med moppe.. Och jag måste lixom vänta ett helt år till :/ Aja, åttan kommer nog och gå snabt..
Men sen är det nian och sen gymnasiet.. Tänk, när jag gick i ettan tyckte jag att treorna var stora.. Jag minns det!

Men det känns lite sorgligt att sluta nian, att splittras från folk som man sett varje dag, från dom som man snackar med, dom som man skämtar med, dom man Älskar. Klart att man inte kommer tappa kontakten med dom man älskar men.. Dom som man knappt pratar med då? Men om ett år till har man väll glömt dom oxå..

Hahaha.. det var precis nån som ringde mej.. nån som busringde.. Man hörde nån annan i bakrunden som skratta.. Personen fråkade om jag ville ha en brakare? typ, en konstig röst och personen snacka hela tiden.. jag hörde typ inget.. sen ba nånting om batman xD haha sen kallade dom mej sir Elin.
Nu ringde dom mej igen och frågade om jag kunde rensa deras gädda i kylen.. Nej tack.. Jag rensar inte fisk.

Aja jag vill veta vem det är. Så nyfiken!
Men men hare bra på er alla :)

Din åsikt
Postat av: sanna

Haha, jag kommer ihåg att jag tyckte att jag hade blivit så lång när jag gick på lekis! Nu när man kollar på dom som går på lekis så är dom ju skitkorta! :)

2008-08-29 @ 23:24:14
URL: http://hatasnigelhatamask.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0