one and only

Rubriken är från låten one and only - Timbaland och Fall out boy.
 -Om ni undrar tänkte ja..

Aja,
Skolan har ju börjat :) Det funkar. Men jag skulle nog kunna ha en vecka till med lov..
Men vi har en massa nya lärare, En ny mentor har jag oxå :)
Positivt eller negativt vet jag inte riktigt..

Jag vet att jag inte har uppdaterat sens i fredags men.. Jag har inte tid.. Jag kanske borde lägga ner bloggen, Men nu när jag har tid så är det riktigt kul och blogga :) Så Nej jag behåller bloggen tills jag tröttnar. Jag jag ska försöka ge den lite mer tid..

Men nu så är jag alldeles ensam hemma.. Mamma kommer snart hem hon har vart i Riga.
Men jag känner mej ensam.. JAg har högsta volym i stereon och bra musik, så det funkar..

Ska nog pröva lite kläder nu..:)

Puss


Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0