Haha!

Jag satt och läste gamla konversationer på Msn.. Hahaha.. Det var för typ ett år sen. Och gud vad man mognar och förstår med efter ett år.. Jag tänker inte ens nämna nånting om vad det stog för det lät så himla roligt.. Och det väckte en massa minnen..
Jag trodde att jag skulle skratta ihjäl mej.. Jag förstog visst ingenting för ett år sen..

Här kommer en bild från ett år sen.

Jag har nog inte förändrats så mycket till utseendet iaf.

Din åsikt
Postat av: Viola

haha för ett tag sen läste jag också gammla msn chatter det e ju typ pinsamt att läsa dom XD

2008-08-30 @ 00:07:03
URL: http://clearwater.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0