Fixa naglar :)

Nu har jag ridit, Duschat, ätit lunch, pratat i telefon med Josefin, fixat musik på Ipoden..

Jag har inte så mycket att göra just nu.. Ska nog fixa mina naglar.. Sen kanske jag går och kollar på när mamma rider.. Vi får se om jag orkar..
Jag är sugen på choklad och jag har typ 15 chokladkakor i kylen.. Så jag kanske tar en rad..

Nej nu ska mina naglar fixas..

Och tanken med inlägget nedan var mer att man kan vara ledsen utan att berätta det för nån och man kan ha sårat nån utan att man vet det..

Kraaaaaaaaaaaaam!                                                          

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0