Uppsala och bad.

Hej hej allihopa..
Men idag vaknade jag typ kvart i sju.. Med Josefin och Johanna.
sen gick vi ut till bussen och träffade Jennifer, Viola och Kalle :)
Sen kom bussen typ halv åtta..
Och då åkte vi in till uppsala och gick runt lite sen började forsränningen som vi kollade på !
Det var faktiskt första gången för mej så det var väll kul =)
Men sen gick vi till burger king och juste Emma, Liisa, Julia, Erik och Dogge var oxå där : )
Efter det tog vi en buss hem eller nej.. Emma, Viola, Julia, Liisa och Jojjo stannade kvar.
Men resten tog bussen hem och då hägnde Jennifer på mej hem och vi tänkte bada i poolen som vi invigde igår.. Men det blev inget för att det kändes så kallt.. men vi hoppade lite studsmatta ist.
Sen så bakade vi en kladdkaka och när den stog i ugnen kom Viola : )
Och vi åt kladdkaka och efter det gick vi till Viola och kollade lite på film.. men sen gick jag hem till mej och snart tänkte jag ta en dusch sen kommer Josefin och vi ska åka in till Örsundsbro : )
Viola och Jennifer kommer oxå!

Hare bra, snart kommer lite bilder ;)

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0