Torsdag och fredag..

Hej alla sköna.
Joo igår blev det ju inget inlägg men jag skriver om min gårdag nu..
Joo först var det då skola.. lite sådär.. =/ Men det funkar.. Efter skolan stannade jag kvar i lilla Örsundsbro med Jennifer, Viola och Kalle : ).
Vi åkte och gungade och sen åkte vi till nån lekpark.. och sen köpte vi ett glasspaket och satte oss nere på bryggan och delade på det.. Sen cyklade vi runt lite fast jag hade ju då ingen cykel.. så jag typ gick lite fick lite skjuss osv..
Men sen körde vi lite basket och efter det så skulle Jennifer och Viola träna handboll.. Så jag och Kalle kollade på.
Sen så cyklade vi hem till mej, Men ingen var hemma och ingen svarade när jag ringde.. Men sen kom dom hem och då fick jag skjuss till Viola.. och så badade vi och bastade med tända ljus och musik så det blev lite mysigt sådär.

Imorse så vaknade jag hos Viola med Jennifer och vi åt frukost och lite så sen så cyklade vi till skolan..
Det var faktiskt rätt skönt! Men i alla fall så var det en massa lektioner osv.. men efter skolan så cyklade jag och Jennifer hem till mej och undrade vad vi skulle hitta på.. Sen kom jag på attvi kunde gå ut på en liten picknick.
Så vi cyklade ner till ica och köpte muffins, Kakor, Dricka och lite frukt.. Sen så kom vi på att vi skulle behöva en filt så vi cyklade hem till Emma och Johanna.. Och dom ville oxå följa med så dom tog med sej mackor, popcorn och filt..Sen så gick vi upp till Eljusspåret och la oss mitt på gräsmattan på en filt och åt våran picknick och pratade.. Det var faktiskt mkt mysigt! Sen så runt fyra så gick vi tillbax till Emma och Jojjo.. och dom skulle handla lite och så.. så vi hängde på och vi fick lite pizza och Jennifer köpte ett par flipp flopps, : )

Vädret är så nderbart fint! och forskarna har sagt att det ska bli den varmaste sommare på 150 år.. Gud vad skönt säger jag bara.. Men vi får se vad jag och Jennifer hittar på ikväll.. aja..

Hare bra Puss<3

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0