Tisdag och så..

Jaa då var det Tisdag då..
först var det idrott och jag är som sagt förut förskyld så jag satt och tittade på som jag gjort två idrtottlektioner irad nu, kan det aldrig bli bättre?
eller joora efter några extra timmars sömn inatt så är det faktiskt bättre idag!
Men efter idrott var det So- jag och Jennifer gjorde nått typ om hur många kvinnor av 100 som ´kunde läsa i olika länder..
Men men sen var det No och sen lunch... jag Jennifer och Johanna var en aning flummiga då.. hehe så det  var kul!
Men efter lunch var det Svenska och vi jobbar om kropsspråk och det tkr jag är ganska kul så..
Sen tog jag bussen hem och nu är jag hemma..

Förlåt att jag berättar om min dag om det är nån som inte bryr sej för det har ju inte vart nått speciellt idag.. jag har bara berättat om en massa lektioner och så..
Jag tycker att om det är nån som kollar in på min blogg så kan ni väll tipsa era kompisar och så, så jag får många läsare. För det är alltid kul! =D

Haree bra puss <3

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0