Test.. Har tråkigt..

vem ringde dig senast?: Kalle..
vem kysste dej senast?: Kalle
vem kramde dej senast?: Josefin
Vad har du för bh på dig just nu?: svart.
vad har du för trosor på dej just nu?: svart-vita
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: från Josefin : Nej
vad brukar folk få för intryck av dig : Fråga dom..
har du någon gång klätt dig horigt?: Inte bland folk..
har folk kallat dig slampa?: Inte vad jag minns..
har du kallat någon för slampa?: Inte till den personen.. i all fall..
har du slått någon riktig hårt?: Lillebror?
använder du parfym?: ja.
vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?: Vet inte..
vilka slags killar faller du för ?: Vet inte..
vad kollar du på först hos en kille?: Håret och Kläderna och kanske näsan..
vill du ut och festa nu?: Nej.
vad är klockan?: 15.09
vilken färg har din mobil?: svart och röd..
vad ska du göra nu?: Äta mat..
har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: Neej..
är du social?: Om jag är på bra humör kanske.. Fast jag är lite blyg..
känner du att du orkar en fråga till? Jaadå..
vad tänker du när du vaknar?: Vad är klockan?
kan du gå utan smink?: Aa..


Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0